tirsdag 1. januar 2013

Siste prosjekt 2012



Siste prosjekt ferdigstilt i 2012 ble denne doble halsen. Laget i tunisisk hekling i alpakka og Fame Trend. Deilig og myk!

 

Prøvde meg på en litt annen sammenhekling en jeg vanligvis bruker. Rett og slett luftmasker fra den ene delen til den andre, slik at det blir en sikk-sakk bord. Ikke lett å legge merke til når halsen er i bruk.

Sammenhekling


Mange takk for hyggelige kommentarer i forrige innlegg, godt mulig det kommer en mønsteroppskrift på denne genseren! Men det er mye arbeid og en god porsjon guts som skal til. Men hvem vet hva nytt år bringer? Føler jeg har vært i enorm utvikling i 2012, og det er noe jeg liker - følelsen av å være i utvikling, å stadig lære nye ting og finne nye utfordringer.

Ønsker alle et godt nytt år!!!

7 kommentarer:

  1. Den er utrolig lekker - så fint med litt glitter!!! Godt nyttår!!

    SvarSlett
  2. Så flott hals du har strikket deg, den så utrolig deilig ut!
    Ønsker deg et riktig godt, kreativt nytt år:)

    SvarSlett
  3. Du er en sann inspirasjon, Gitte!
    Og det sant det du sier om utvikling,
    kjenner at det får gjenklang også hos meg:)
    Lykke til med alt som ligger foran i det nye året!
    Klem Beate

    SvarSlett
  4. Den var nydelig!! Ønsker deg alt godt i 2013;)

    SvarSlett
  5. Hei,
    Denne halsen var spesiell og heilt nydelig. For ein fin teknikk. Kunna faktisk tenkt å lært meg. Er den vanskelig?

    MarJE.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Veldig enkelt når du først har skjønt mønsteret. Det er tunisisk hekling eller hakking og mønsteret er nr 24 fra boken 101 Easy Tunisian Stitches. Kan absolutt anbefale kurs hos Craftsy.com hvis du vil lære tunisisk hekling, men akkurat dette mønsteret er fra boken som sagt.

      Slett
  6. Så delikat den var. Håper du får mye glede av den. Det har vært spennende å følge med deg i 2012, og jeg ser frem til å følge med deg videre i 2013. Jeg er sikker på at du kommer til å fortsette å utvikle deg videre, noe jeg godt kan forstå er en drivkraft i seg selv.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...