søndag 24. oktober 2010

Don't look back!

- Look forward!

Har brukt store deler av lørdagen på det nye skjørtet som har fått navnet "Don't look back" - i betydningen se deg ikke tilbake, men fokuser på det som kommer. Denne teksten er brodert for hånd på bakstykket.

Jeg har klippet ut alle hoveddelene til selve skjørtet, men foret, belegg og en applikasjon til forsiden av skjørtet gjenstår. Glidelåsen er heller ikke satt inn ennå. I tillegg er det fire sømmer og kanten nede som også gjenstår - det er faktisk en hel del igjen, når jeg tenker meg om.. Men mange av detaljene er gjort, som f.eks. en av delene på bakstykket som består av mange stoff i ulike grå og lilla nyanser. Her er det vattert litt for hånd og brodert på et lilla hjerte. Andre detaljer som har tatt en del tid er en av delene på forstykket med påsydd blonde. Og selvfølgelig teksten "Don't look back" som jeg har brodert for hånd på det ene bak-stykket. Dette gjorde jeg mens det var tv-tid sammen med ungene.


Detaljer fra forstykket


Detaljer på bakstykket

Har plutselig fått veldig vondt i en skulder og det hemmer meg litt, håper det går over like plutselig som det kom.

God natt ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...