fredag 15. oktober 2010

Endelig en-og-førti...



Dansk oktober-rose
  Hipp, hipp..
Jeg har bursdag i dag, og endelig er jeg ikke 40 lengre!
Jeg har blitt en-og-førti, og av en eller annen syk grunn så føles det så utrolig mye bedre enn å være 40.. Litt pussig, men 40 er en forhatt alder for oss kvinner. Hvis du ikke er der enda, så for all del ikke google hva som skjer med kroppen din rundt den alderen - det er skikkelig deprimerende!
Kanskje jeg er så lettet fordi jeg innbiller meg selv at jeg har kommet over traumet..?  Greit med alt man er ferdig med liksom..

Fikk verdens beste hjemmebakte sjokolademuffins i tillegg til kort med fine barnetegninger på senga i dag! Og i tillegg: alt for fine presanger! Slikt gjør meg glad!! :-)

hmm.. vet ikke om jeg er helt komfortabel med 41 forresten.. synes en-og-førti høres litt mindre skremmende ut. Må være fordi det begynner med et ett tall?
jaja.. Whatever..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...