mandag 25. oktober 2010

Klar, ferdig..

"Er du ferdig med skjørtet, mamma?" var det første Josefine spurte i dag.
Det var jeg jo ikke, måtte jeg beklage.




Men nå er linning og hempe satt på og foret er festet for hånd til glidelåsen.




Er fornøyd med resultatet, men må innrømme at det har vært mye jobb og tatt lang tid. Men det hadde jo gått litt kjappere hvis jeg ikke hadde tatt meg så god tid til å kose meg samtidig :-)

Lurer på hvor mange knappenåler som har vært brukt under syinga - bruker knappenåler for alt det er verdt - har litt kontroll da føler jeg..


Foran


Bak


Detaljer på bakstykket



2 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte og forseggjorte skjørt du lager! Dette ligger det virkelig mye arbeid bak, og resultatet er virkelig utrolig proft! Kjempefine :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk skal du ha! Det falt heldigvis i smak hos kunden som gjerne ville ha et skjørt i str 36. Spennende å se om det passer og innfrir forventningene..
    Så hyggelig å se at noen er innom bloggen min :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...