søndag 24. oktober 2010

Mission Impossible???

Halloween nærmer seg med raske skritt - en viktig begivenhet for dagens unger!
Josefine skal på Halloween-party på skolen sammen med klassen til fredag. Og i år hadde hun lyst på noe nytt antrekk proklamerte hun. Det var forsåvidt som forventet, og jeg gav henne alle Halloween reklamene som har kommer den siste uka og som jeg (forutseende som jeg er..) hadde tatt vare på. "Se om du finner noe her" sa jeg, "så kan vi dra å handle i morgen kveld, sikkert greit å være tidlig ute".
Det kjekke med Josefine er at hun alltid vet hva hun vil, og dette var intet unntak. "Jeg vil være edderkopp!" sa hun. OiOiOi..  Joda.. Kjempe-kult å være edderkopp, selvfølgelig.. Men trolig litt vanskelig å oppdrive i butikkene. Så nå har jeg lovet at vi skal prøve å lage edderkopp-kostyme dersom det ikke finnes i lekebutikkene. (Noe som jeg er ganske sikker på at det ikke gjør...)

Og dermed var neste prosjekt allerede under planlegging. Og jeg som endelig trodde jeg skulle komme asjur med bestillings-oppdragene snart.
Josefine har laget en detaljert skisse over hvordan kostymet skal se ut. Vi har tatt vitale mål, vi har fått spesifisert en del av detaljene, og diskutert eventuelle løsninger på noen av problemstillingene. Den største utfordringen er helt klart de fire ekstra beina som skal stikke ut fra kroppen, og hvordan vi får til at disse står ut og ikke bare henger rett ned. I tillegg er det jo helt klart ganske så kort tidsfrist, så løsningen må være så enkel som mulig.

Edderkopp-kostyme i svart(s) og brunt(b)


Uansett så skal vi en tur til den største leketøysbutikken i distriktet i morgen, så da kan jeg jo bare krysse fingrene og håpe at et annet drømme-kostyme dukker opp.. Selv om jeg må innrømme at jeg tente litt på ideen og utfordringen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...