onsdag 20. oktober 2010

Somewhere over the rainbow

"Somewhere over the rainbow
Skies are blue,
And the dreams that you dare to dream
Really do come true."

I går måtte jeg jobbe lenge - greit nok! Det er jo tross alt på grunn av jobben at jeg er i Oslo.. Men det er jo litt kjedelig når alle de spennende butikkene stenger ganske tidlig. Og da tenker jeg ikke på vanlige klesbutikker, de finnes det jo bøtter og spann av over alt. Nei, da tenker jeg først og fremst på hobby-butikker, jeg da..
Så da klokka var blitt halv fem, så bestemte jeg meg for at jobb fikk være jobb og "strena" ned til sentrum. Måtte bare innom stoff-butikken jeg fant sist jeg var i Oslo: Rainbow Tekstil. 



Her har de et fantastisk utvalg i alle typer stoff - to etasjer fullstappet av stoff i alle farger du kan tenke deg, tykke og tynne! De har også et stort utvalg av alt tilbehør du måtte ønske. Det er bare ett problem med denne butikken og det er å klare å bestemme seg! (Eller kanskje det bare er meg? Det er jo alltid jeg som står der til stengetid..) Det er i alle fall ingenting å si på servicen her - hele familen står på pinne for å hjelpe deg og drar ut store tunge ruller for å vise frem alt du (eller jeg da..) sigler på..






Her er en liten smakebit på hva jeg fikk med meg:




Her er alt fra tynn viskose, kinesisk brokade, eksklusive ullstoffer til fake pels. Fargene går i grått og lilla (som jeg fremdeles har helt dilla på..). Så nå må jeg bare få tid til å syyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...