onsdag 3. november 2010

Et luksusproblem

I dag har jeg et luksusproblem: Tre kunder som har bestilt varer og i tillegg en forespørsel om å levere bilder til en eventuell avisartikkel. Wow!! Det er jo ikke hver dag vi i Gnist (dvs jeg) må bruke så mye tid på varesending og markedsføring.. Skikkelig gøy det!

Denne meldingen ventet på meg da jeg kom hjem i dag :-)

Et lite problem bare at en god del av bildene av produktene mine har blitt stjålet. Vi hadde et skikkelig kjipt innbrudd rett før ferien. Tre bærbare datamaskiner, samt vårt digitale speilreflekskamera ble stjålet. Ekstra linse til kameraet og det som var av backup ble også tatt.. Da er det bra at en god del av de beste bildene ligger på Picnik. Det er et bilderedigerings-program i Google-familien som absolutt kan anbefales!



Så nå forbereder jeg varesending, etter 12 timer på den vanlige jobben min i Skatteetaten. Litt innspurt på jobben akkurat nå. Har ikke hatt lunsj (eller middag for den del..) og kjenner at øynene svir etter timevis foran dataskjermen. Fikk jo heldigvis kaffepause med min kjære da, som jobber i etasjen over meg :-)



Det er viktig at smykker blir pakket forsvarlig inn, men samtidig skal det jo være hyggelig å få varer som man har bestilt. Smykker legger jeg alltid i en fin liten pose. Har planer om å lage en egen variant av smykkeposer en gang, men det gjenstår å se når det blir.. Jeg legger ved et hjemmelagd visittkort som passer til bestillingen, og skriver på en personlig hilsen. Ved større salg gjerne også et kort eller bilde.

I dag sendte jeg blant annet et skjørt der jeg skrev vaskeanvisningen på et kort.



Så får vi bare håpe at alt faller i smak da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...