lørdag 20. november 2010

Frk Jul eller Frk AntiJul?

Er du Frk Jul eller er du Frk AntiJul?

Noen bare elsker julen og den koselige tiden før jul. Andre hater alt styret rundt denne høytiden som har blitt mer og mer kommersiell og stressende.

Hva gjør du?

Og jeg? Jeg vet ikke helt jeg... For bare et par uker siden så jeg vel ikke spesielt fram til adventstida, må jeg innrømme - bare enda mer som skal gjøres og mindre tid til å holde på med alle mine prosjekter. Og bake, det hadde jeg i alle fall ikke lyst til..
Men etter at jeg de siste ukene har lagt store planer for hjemmelagede julepresanger og faktisk har fått begynt på noen av de, så begynner jeg å glede meg! For det er koselig å gi julepresanger til andre - Jeg er vel av den typen som liker bedre å gi enn å få.





Nå er ungene spente på om ikke adventskalenderne fra mormor kommer i posten snart. De synes pakken burde komme snart hvis den skal være her i tide, og er litt bekymra.
Men hvis du også har lyst på en koselig kalender så kan du også delta på wenche's adventskalender candy:



Aktuelt nå:



En annen fin giweaway er her hos FruFly.
Hun gir bort et gavemedlemsskap hos Norsk Luftambulanse. Noe som er en utrolig god julegaveide synes jeg, særlig hvis du kjenner noen som har alt og som reiser mye.




Det er også en koselig give-away i lykkelitensboble. Her kan du vinne en av de kjempefine julekulene. Koselig med hjemmelagd julepynt!!

Jeg jobber aktivt med å komme i julestemning - dvs. ikke stressa pga alle gavene som skal kjøpes, alle kakene som skal bakes, hele huset som skal vaskes osv.. - men å finne roen og gleden over den fine tida foran oss.
Hvis du også ønsker julestemning som gir ro og glede, er kanskje en titt i denne bloggen nok: http://sjarmerendejul.blogspot.com/



God helg!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...