onsdag 3. november 2010

Og så var vi i gang igjen..

Toast til middag (ikke fordi det er spesielt godt, men kjapt, lettvint og ikke minst så kan det spises mens man skriver på pc eller som nå: finner frem det som trengs til Hanne sitt armbånd), Kasbian på spotify (må fremdeles høre litt på de hver dag..), stor kanne kaffe på trakteren, fyr i peisen..

Kan du tenke deg en koseligere kommentar enn: "Åååå.. tror du at du kan lage et armbånd til, som er likt eller som ligner på det jeg kjøpte av deg i sommer? Jeg skulle egentlig gi det bort, men likte det så godt at jeg har brukt det selv. Nå trenger jeg ett nytt å gi i presang.."
Slikt er jo hyggelig å høre!!
Og selvsagt lager jeg mer enn gjerne flere armbånd av disse kjempefine hvite korall-rondellene!



Jeg synes disse perlene er så fine! Røffe og romantiske på en gang. Og passer til absolutt alt.

Mye av jobben er jo å finne frem det som trengs av materialer og verktøy og ikke minst finne hva som passer sammen.





Og så var det ambisjonene da, om at denne gangen skal jeg være super-flink til å rydde opp etter meg, hver kveld eller etter hvert prosjekt som er ferdig.. Ja, Særlig..!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...