fredag 14. januar 2011

Fredagsfavoritter

På tide å komme med noen nye fredagsfavoritter fra Epla igjen:




Her har vi følgende produkter (og jeg har faktisk helt glemt min egen butikk..)

1. Veske fra FAMMOMAY
2. Sokker fra Bohemian Princess
3. Lommebok fra Fluesnapper
4. Kjole fra Lappelina
5. Lue fra Huldras Design
6. Kjole fra Laima
7. Lue fra Vera Bing handmade
8. Veske fra Villmarksdottir
9. Smykke fra Charlottes smykker
10. Pung fra Bad Monkey
11. Smykke fra Fin i Formen
12. Skinnvest fra Flora design
13. Ring fra L in the sky
14. Brungrå hals fra lind-design
15. Heklet kurv fra EnJoyAble
16. Pulsvarmere fra Funart
17. Skulderveske fra zndesign
18. Smykke fra birds and cloudberries
19. dinnyetehettevenn fra dinnyetehettevenn
20. Coffe Cozy fra Elle designs



Ha en fin fredag alle sammen!!!

4 kommentarer:

  1. Den vesken på nummer 8 er kanon stilig. Jeg hadde den med i mine favoritter en gagn før jul :)
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  2. Hei! Så hyggelig å se at du har med et smykke fra meg som fredagsfavoritt :) Mange fine produkter på Epla og du hadde en fin samling her. Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du inkluderte meg! Jeg setter veldig mye pris på det

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...