lørdag 15. januar 2011

I postkassa mi denne uka

Ukens høydepunkter fra postkassa denne uka: nye perler, navnelapper og ikke minst en pung jeg har bestilt fra fin i formen.


Lilla jaspis, presset turkis


Da jeg så perlene som lå kveilet sammen i en liten pose, slo det meg hvor fine disse fargene var sammen, selv om jeg nok aldri hadde kommet på å kombinere disse fargene av meg selv..













Grønn har nok aldri vært helt min farge, men den duse grønnfargen i disse halvedelstenene er jo bare nydelig!!


Grønn aventurin





Endelig har jeg fått navnelapper.. 






Sist, men ikke minst: Har sigla på denne pungen en stund nå. Da jeg oppdaget at det var den siste som var igjen i nettbutikke til fin i formen, så var jeg kjapp med å bestille. Utrolig god plass oppi den også!





Det er noen her som vil ha alle de kule tingene jeg bestiller på Epla, men jeg håper jeg får beholde denne selv..

6 kommentarer:

  1. Å var det deg som kjøpte denne :) Håper du er fornøyd:)
    Så må jeg si meg enig med deg. Fargekombinasjonen på perlene var lekker. Du kan fint lage noe med denne kombinasjonen.:)

    SvarSlett
  2. Hei du, for en flott blogg! Takk for besøk hos meg, og for at du meldte deg som følger nr 200! Gøy! Send meg en mail, så kommer en liten overaskelse din vei... (o:

    Gleder meg til å scrolle nedover bloggen din her og hente masse inspirasjon!

    SvarSlett
  3. Nydelig liten pung:) Så fine perler du har kjøpt.

    SvarSlett
  4. Koselig blogg med veldig mye fint. Blir spennende å følge videre!

    SvarSlett
  5. Heisan!
    Likte navnelappen og sommerfuglene i grønnturikis var nydelige!
    Ha en fin solfylt dag!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  6. Veldig fine perler :)) grønn aventurin er en av mine absolutte favoritter! Alvegrønn heter den fargen i mitt hode ;)
    God mandag!
    Hilde Iren :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...