lørdag 29. januar 2011

Lilla Lørdag

Kan vel si at dagens farge her er lilla...



Har sydd en del på Purple Flowers Skjørt 2 til Violykke i dag :-)

I tillegg har jeg brukt dagslyset til å ta nye bilder av noen av de lilla smykkene i Purple Pleasures serien. Som vanlig er det vanskelig å få riktig lilla-farge på bildene. Fargen blir som regel for kald i forhold til virkeligheten. En liten smakebit..









Ellers er jeg så utroolig fornøyd med å ha oppdaget en ny favoritt trenings-instruktør i dag. Kjempe engasjert, med knallhardt opplegg og med mottoet "Det ska brænne"... - og ja, det brant i lårene mine allerede etter 10 minutter, så gruer meg til morgendagen...



6 kommentarer:

  1. åh jeg glæder mig, den er så smuk :0)og det er den lilla kæde med rosen også ♥

    SvarSlett
  2. Spent på å se Violykkes skjørt:) Så flotte smykker:)

    SvarSlett
  3. Ah! Utrolig nydelige smykker. Så flink du er. Nå har jeg lest meg nedover i bloggen din, skal si det er mye jeg har gått glipp av den tida jeg har vært sjuk. Skjørtet du har laget var utrolig flott. Du er litt av en skjørtespesialist.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. Hei! Så lekre bilder og produkter!
    Hvordan får du bildene så klare?? Jeg trenger hjelp!!! :)

    Koselig at du har valgt ut et smykke fra meg som en av dine favoritter:)

    SvarSlett
  5. Hej

    lilla er en skøn farve, og sikke nogle lækre billeder.
    Øv at du ikke kan købe metervarer i din nærmeste Rema!

    Stine:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...