fredag 18. februar 2011

Drømme-design-klær

En av mine favoritt-bloggere, Ellen Sand, har i dag et innlegg om en designer som lager knallfine klær og som inspirerer henne. Hun drømmer om å kjøpe ett av disse antrekkene og spør oss om hva vi drømmer om.


Jo, bortsett fra at jeg drømmer om å ha mer tid til å designe og sy egne klær, så har jeg nettopp oppdaget den kinesiske designeren Wang Wang som har butikken xiaolizi på Etsy. Hun designer klærne, moren syr og søsteren jobber administrativt i deres familieforetak.






Jeg liker stilen hennes - hvordan vidden på klærne varierer enormt fra f.eks midjen til ytterkanten på en kåpe. Samtidig er klærne veldig feminine og det liker jeg! 
Kåpa over kunne jeg virkelig tenke meg!!!









Håper alle har en fin fredagskveld!
Selv er jeg trøtt, trøtt, trøtt...

6 kommentarer:

  1. De klærne var helt nydelige, spesiellt de grå kåpene.
    Ha en fin fredagskveld du også og en riktig god helg.

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at dette er en favoritt! jeg hadde også en dag inne på etsy der jeg bare satt og drømte (om å kunne sy) nesten om hver tunika-kjole som damen hadde på butikken sin.

    Akkurat nå er jeg faktisk en beundrer av dine kreatsjoner og gleder meg over hvert nye arbeid du viser oss. God helg :-)

    SvarSlett
  3. Åååå, for en utrolig herlig og motiverende kommentar! takk Merete!!

    SvarSlett
  4. Det er da en en helt fortryllende og meget inspirerende blog du har.

    Jeg kunne også meget nemt falde for flere af de modeller især den første frakke men også den røde frakke er super flot.

    God weekend
    kh Jane

    SvarSlett
  5. Dette er flotte klær, og det er lett å la seg inspirere av dem.

    SvarSlett
  6. Tack för din kommentar hos mig! Fast du gjorde mig lite fattigare för nu hittade jag ju den fina etsyshoppen;-) Klänningen och den blå kappan i ditt inlägg var ju bara så vackra....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...