fredag 10. juni 2011

Hva lager du mamma - egentlig?

For tida er det mye haging. Det barker i vei, sakte men sikkert.


Innemellom hekler jeg...




men hva hekler jeg - hva skal det egentlig bli?


Josefine's kreative måter å oppbevare tråden på...
Tja... det skulle vel bli et heklet nett...




men Josefine synes det ser mest ut som et skjørt, og synes det er dumt at det er for stort for henne.


Så vi får se hva resultatet blir...



Ju-hu - dette er gøy
Det er gøy å hekle i alle fall - så jeg bare hekler i vei ;-)








6 kommentarer:

  1. Haha, skjørt eller nett. Samma det vel :D
    Nydelig farge og garn.
    Jeg er så glad for at jeg er ferdig med puta, for da kan jeg begynne på et nytt hekleprosjekt. Det er gøy å hekle!
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Ja kunne jo fint blitt brukt som skjørt det der...
    Blir litt av et blikkfang den vesken med en slik fantastisk farge....herlig:)

    Ha en fin pinse
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Ett fantastisk flott bilde fra deg å...helt etter min smak. Ønsker deg ei riktig god pinse.

    SvarSlett
  4. He, he, sprekt innlegg:o))
    Kan jo ta den utenpå bikinitrusa når du skal være fancy på stranda...Trendsetter!! ;o)
    Fin og inspirerende blogg du har!

    SvarSlett
  5. Undskyld jeg har slet ikke set, du har spurgt om farven på Camomille sjalet, jeg har tilsalg, det er lilla :0)

    SvarSlett
  6. Veldig stilig humlebilde! :) Morsomt at du bare hekler og ser hva det blir for noe.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...