torsdag 13. oktober 2011

Enda flere duskeskjerf

Enda noen duskeskjerf har sett dagens lys...



Koksgrått skjerf av Drops Merino Extra Fine - deilig mykt garn av 100% Merino ull Superwash. Dette anses som et "kløfritt" garn selv om det er ull.


Aubergine-farget heklet skjerf av Freestyle fra Dalegarn, 100 % ull.


Lilla skjerf av Cotton Linen Stripes fra Schachenmayr (70% bomull, 15% Lin, 15% Akryl).


Petrol-farget skjerf av Lerke fra Dalegarn - 52% fin merino ull og 48% egyptisk bomull.

De to første skjerfene er til salgs i Epla-butikken min
De to siste skjerfene er "booket" av mamma - de er kjempefine til deg mamma!!
Og nå er det under et døgn til trekning av Give Away'en og veldig mange vil være med på feiringen - det er supert!


Some new scarfs. Two of them are in my shop, the other two are "booked" by my mother. 

5 kommentarer:

  1. Kjempefine skjerf.
    Likte spesiekt godt det lilla.

    SvarSlett
  2. De går som varmt hvetebrød i butikken din! Ikke så rart da så fine som disse er :) Du er så flink!

    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  3. Puhu, la det grå sjerfet i handlekurven, og da jeg logget meg inn fikk jeg beskjed om at det var solgt :-(
    Skulle du lage flere av akkurat det melder jeg meg som kjøper :-)

    SvarSlett
  4. Herlige skjerf, du er jammen produktiv!!

    Og flaks jeg besøkte deg akkurat i dag, give away'en din har nemlig gått meg hus forbi! Jeg raser inn på riltig innlegg med en kommentar straks!

    SvarSlett
  5. De er så flotte de skjerfene du lager, og nå er et på vei til meg. Gjett om jeg gleder meg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...