søndag 13. november 2011

In my trunk

Se hva som befant seg i mitt bagasjerom her en kveld:




Pakken var så stor at jeg bare såvidt klarte å slepe den inn i huset :-) Bursdag og Julaften på samme dag!!! :-)

Så nå er det ny-symaskin-lukt i stua - jeg elsker ny-symaskin-lukt!
Men det er ikke bare en symaskin som har kommet i hus, men hele to stykker!!!
Jeg skulle få en symaskin i bursdagspresang fra kjæresten + foreldrene mine, søstera mi og bestemora mi, men jeg hadde jo bruk for to, og da jeg fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til, så var det jo bare å slakte skatte-penge-kontoen og slå til!

Jeg har kjøpt Husqvarna Viking H Class 600E, kombinert symaskin og broderimaskin og Baby Lock Enlighten, super duper overlock-maskin. Begge kjøpt hos symaskiner.no


Jeg har så vidt fått testet begge maskinene, så jeg har vært ganske så opptatt i helga :-)

Takk for super bursdagspresang!!!
(Det er nesten en måned siden bursdagen min altså, ting tar litt tid... Men når jeg først har bestemt meg da blir det!)

Lucky me, two new sewing machines :-) Husqvarna Viking H Class 600E and Baby Lock Enlighten. I'm busy testing them out :-)

Fight for your right to have numerous sewing machines

5 kommentarer:

  1. Hjelpesæ så herlig! Jeg ønsker meg også et slikt vidunder! Enn så lenge må jeg klare meg med min gamle traver på 25 år :)

    SvarSlett
  2. Å!!! Heldige du.
    To fantastiske maskiner.
    Tenker du skal kose deg:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med bursdagen som var. Superduper bursdagsgave. Elsker det broderiet der, altså.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. Whau! Stort tillykke med fødselsdagen og den nye lækre maskinpark! Man kan da kun være lidt misundelig... Er spændt på fortsat at følge dig.
    Husk nu at komme i seng - du kunne jo falde i og sy hele natten :)

    SvarSlett
  5. Salut,

    Je pense que avec un tel cadeau , les projets ne manquent pas....

    Bon travail.
    Amitiés.Celeste

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...