tirsdag 6. desember 2011

Fargerik svart

Dagens favoritter på Epla's forside er laget av Liv-Helen.




Jammen har jeg ikke vært heldig i dag også og fått bli med på denne listen også :-) Tusen, tusen takk!!


Liv-Helen har butikken Liv-Helens keramikksmykker.
Selv har jeg sikret meg to av hennes ringer, blant annet denne som er superfin nå til jul: 




Hvis du trenger en unik gave til en grei pris, kan jeg absolutt anbefale en av hennes ringer. Men hun har også fine smykker, brosjer og øredobber i butikken. 


Ha en fin tirsdag!!! Her daler den første snøen :-) Nå blir ungene glade!

2 kommentarer:

  1. Du treffer tydligvis flere enn meg med alt det fine du lager.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Du er i vinden! Det er deg vel fortjent! Herlig liste!

    Nyt kvelden! Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...