torsdag 12. januar 2012

Akkurat nå...

sitter jeg med en stor myk bylt på fanget...
prøver jeg å bli ferdig med mitt siste strikkeprosjekt...
er jeg litt spent på resultatet...
er jeg ivrig på å begynne med et nytt stort strikkeprosjekt igjen...


garn har ankommet i dag til neste prosjekt... 
alpaca og merino ull i en fin mullvarp-brun farge :-)


Det du ikke så lett ser, er at rundt meg på bordet og i sofa'en ligger oppskrifter og strikke-brosjyrer og på pc'en har jeg mange ideer til fremtidige prosjekter. 

Du skal få se mer om resultatet av pågående prosjekt og planer/ideer til neste prosjekt de kommende dagene.
Ha en super kveld, venner!

3 kommentarer:

  1. Det er alltid spennende når du holder på med noe kreativt. Gleder meg til å se, Jeg ble nettopp ferdig med min store myke bylt. har heklet meg genser etter eget hode. Blir inspirert til ø tørre av deg, vet du. Skal prøve å få blogga i morra.
    Nå har jeg funnet et nytt strikkemønster på pinterest-siden din som jeg bare må lage. En nydelig jakke. Du er så flink til å finne fine mønster.
    Ha en flott kveld.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  2. Hmm....blir helt sliten jeg når jeg ser det store du har i fanget. Nøyer meg med mine små prosjekter som votter og luer ;) Du er en reser! Superflinka! :)

    Klem til deg i sofaen!

    SvarSlett
  3. Bylten på fanget så spennende ut! Lykket til med ferdigstilling og god helg! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...