mandag 23. april 2012

Redesignet vest

Jeg har endelig fått fullført vesten som jeg begynte å redesigne for en stund siden.




Dette har vært en kort jakke med halvlange ermer. Dessverre var den litt trang i armene og ble sjelden brukt. Glemte helt å ta bilde av den før klippingen startet.


Ermene er klippet av og det er laget vide ermeåpninger som er fint til litt vide hvite bluser. Ermeåpningene er bare kantet med tett rullesøm på overlock-maskinen. Blonder er sydd på og jeg har brodert en enkel tekst på ryggen. Har også pyntet med ulike knapper.





Jeg synes vesten ble romantisk, men samtidig skikkelig tøff. Hva synes du?


I have made this vest from a short jacket which was a bit small to me. I think it works much better as a vest with a romantic touch.

6 kommentarer:

  1. Helt enig. Tøff og feminin på samme tid. Flinka!
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Den ble nydelig. Så fint snitt med alle knappene. Ja, både tøff og romantisk.
    Flinkis
    Randi

    SvarSlett
  3. Lekker vest du har laga, inspirerande :-)

    SvarSlett
  4. Stilig;) Hva skal man med ei jakke som er for trang i ermene? Lurt å lage en vest! Og så er den helt unik;)

    SvarSlett
  5. Den var virkelig lekker. Blir så glad når jeg ser flott gjenbruk.

    SvarSlett
  6. Så imponert over dere som redesigner. Det å se nye ting i et gammelt plagg er nesten en kunst. Syntes som du sa at vesten ble både feminin og røff. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...