torsdag 30. august 2012

May the stars be with you

Ikke så lett å få prioritert blogging for tiden. Merker at skolen og fritidsaktiviteter har startet igjen, tiden bare flyr! 


Denne genseren har jeg sydd av ett av stoffene jeg kjøpte på Stoff og Stil sist jeg var der. Ett av høstens nye chenille stoffer i en herlig mørk orange.

Har brukt samme mønster som på denne okergule genseren, men laget den lengre og uten rib-kant nederst.
Genseren er såå sinnsykt god på - tror det blir en av høstens favoritter :-)

Har du funnet deg et favoritt-plagg for høsten?

3 kommentarer:

  1. Stilig!!! Du er så flink!!! Har ikke noen favorittplagg, men gleder meg til å bruke skappelgenseren!!

    SvarSlett
  2. Den så knallgod ut.
    Har ikke noe favorittplagg, men har tenkt å sy meg noen vide gensere jeg og, som jeg kan slappe av i :)
    Ha en strålende helg!
    Loppis på Fjære i morgen forresten.

    SvarSlett
  3. Den dunne gått rett hjem til meg! Nydelig! Me like møe <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...