mandag 25. mars 2013

Vårlig hals

Da de nyinnkjøpte stoffene hang på snora til tørk, fikk jeg ideen til et nytt prosjekt som måtte lages av noen av de.


Tube-skjerf av ulike stoffer, mest nyinnkjøpte lappeteknikk-stoffer men også stoff fra en blondegardin og noen vellagrede rosa stoffer fra da ungene var små.


Halsen er dobbel og ulike stoffer og kombinasjoner vises alt ettersom hvordan halsen tas på. Halsen er sydd på overlock maskin, og er 160 cm lang og 25 cm bred.




Endelig har jeg fått brukt symaskinen igjen! Og jeg håper på å få sydd litt framover.
Jeg nyter fridagen og håper du gjør det samme hvis du har tatt ferie!

6 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt :D

    Hilsen fra Danmark,
    Dorthe

    SvarSlett
  2. Nydelige farger - og så vårlig!!! God påske Gitte!!

    SvarSlett
  3. Direkte lekkert!!

    Ønsker deg ei riktig god påske, kos deg masse!! Klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Feirer bypåske, så det blir tid med både strikkepinner og symaskin. Hyggelig med påske på fjellet, men savner alltid symaskinen etter en stund.

    SvarSlett
  5. Råleggert tubeskjerf!! Skulle ønske jeg var flinkere med søm enn hva faktum er. Sånn har jeg nemlig også lyst på. Hmm... Selger du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Petronella! Kunne hatt lyst til å lage mange slike og selge, men har ikke tid til det nå. Eller rettere sagt tror ikke jeg kommer til å prioritere det fremfor andre planer. Skal gi deg beskjed hvis jeg ombestemmer meg. Men når det er sagt er dette et ganske enkelt prosjekt å begynne med siden det ikke trenger å være verken rett eller perfekt siden det skal tulles rundt halsen.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...