lørdag 31. august 2013

Høstjakta...

er i gang!

Kjærnefamilien
Storfamilien
Dette er jakt som jeg liker :)

Har funnet garn fra garnlageret og fra noen av garnbutikkene i nærheten. Utgangspunktet er et nøste flerfarget Viking Raggen som jeg har siglet på lenge. Synes fargene er så herlige! 

Men det er ikke sokker jeg har tenkt å lage altså. Nei, planen er å prøve å få til en jakke med tid og stunder. Men dette er ikke et prosjekt som man tar med på bussen kan du si, men et prosjekt som skal modnes og godgjøre seg og som jeg vil kose meg med hjemme i fred og ro utover høsten.

Har du startet jakten på høst-prosjektene?

Familiebilde - ikke lett å få alle med... Men her har jeg litt garn å leke med framover :-)

4 kommentarer:

  1. Så spennende da. Her blir det sikkert noe lekkert.
    Klem

    SvarSlett
  2. For en fargepalett! Dette må bli noe lekkert. Det gjelder vel bare å ha en formening om hvordan og hva før man starter. :)

    Høstprosjektene er påbegynt. Har bare så mange av dem på en gang. :)

    SvarSlett
  3. Sånn driver jeg også på med...samler garn og skal lage noe helt spessiellt........men energien er borte for tiden, o det lir bare opprekk istedet, når jeg begynner på noe.
    Jeg startet på noe i sommer, som har fått ligge, siden jeg liker fargene så godt. Mulig jeg fortsetter med den.....
    Flotte farger, og spennende prosjekt du har foran deg. Lykke tilmed det.

    SvarSlett
  4. Så nydelige farger. Jeg har allerede vært på jakt her hjemme hos meg, og kurven er full av garn i alle varianter. Prosjektet er jeg også godt i gang med.
    Blir spennende å se hva du finner på etterhvert :o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...