lørdag 5. april 2014

Sew-Along

I facebook-gruppen Voksne Sygale er det en Sew-Along på gang nå, og jeg har slengt meg med. Man må sy 3-4 plagg i løpet av april. Jeg hadde jo planer om å sy litt uansett så da er det jo bare å delta. Planer, stoff og mønster har jeg. Tid er det verre med... Men det er vel bare snakk om prioritering, ikke sant?


Dette er et første utkast til planer. Skjørtet og kjolen skal passe til denne grønne kofta:


... og den lilla tunikaen skal jeg bruke under grønn kofte nr 2 som jeg holder på å montere:


Noen endringer på kjolen og tunikaen har jeg også i tankene, men det kommer nok mer om det senere. Nå er det vel bare å kaste seg rundt og få begynt :)
Ha en fin kreativ helg :) 

1 kommentar:

  1. One of two types of nucleic acid (the other is RNA replica rolex); a complex organic compound found in all living replica handbags cells and many viruses. It is the chemical substance of genes. , and RNA RNA: see replica wathces nucleic acid. RNA

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...