fredag 25. juli 2014

Kunst- og håndverkmarked i Lillesand

I dag tok jeg en kort dag på jobben og dro til Lillesand for å ta en titt på kunst- og håndverkmarkedet som er der i helga.
Ble veldig positivt overrasket over hvor stort det var. Det var veldig variert og utrolig mye fint. Og Lillesand er jo en småbyidyll på sitt beste på en varm sommerdag som denne.


Wilhelmine nederst til venstre.

Fikk da litt med meg hjem også. Et helt enkelt Wilhelmine-smykke som jeg føler er helt meg, måtte jeg bare unne meg.
Likeledes noen knapper av glass fra  Atelier Alexandra som til vanlig holder til i Grimstad.


Smykke fra Wilhelmine


Knapper i glass fra Atelier Alexandra
Man blir jo så inspirert av å se hva andre lager. Må innrømme at det var mange tanker om smykke-laging som svirret rundt i hodet på vei hjem. Det er en hobby som har fått "hvile" litt for lenge hos meg nå. Kanskje på tide å finne fram tanga og perlebrettet igjen? 

Se smykker og armbånd som jeg har laget tidligere her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...