søndag 6. juli 2014

SG 2014

Takk for kjempehyggelige kommentarer på skjørtet jeg viste i forrige innlegg. I dag har jeg sydd en topp til skjørtet :)
Jeg jobber som dere skjønner med SG 2014 - Sommer Garderobe 2014. Dessverre har jeg ikke jobbet med SK 2014... (Sommer Kropp 2014)



Jeg har brukt de samme stoffene, rib jersey og en tynnere jersey til applikasjoner. Denne gang har jeg brukt applikasjonsvliseline, og det funker utmerket på jersey. Jeg har brukt elastisk søm til applikasjonene.


Mønsteret er 23038 fra Stoff og Stil som jeg har tilpasset til å passe meg perfekt. Deilig med en tank-topp som sitter akkurat slik den skal. Og ribb-jersey'en til Stoff og Stil er passe tykk og stødig, ikke gjennomsiktig og bra å applikere på. Ser for meg flere slike topper som passer til ulike skjørt og kanskje med en liten strikkejakke på utsiden... Jaja, det er lov å drømme :)





3 kommentarer:

  1. Ååååååå.....så lekkert antrekk.
    Kunne tro du hadde sydd det til meg!!!! ;)
    Nå blir du iallefall fin i sommerantrekket ditt.
    ( litt misunnelig, jeg nå)

    SvarSlett
  2. Den var skikkelig flott, så flink du er! Ha en fantastisk uke!

    SvarSlett
  3. Veldig stilig! Om det er noen trøst, så har ikke jeg heller jobbet med SK 2014 ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...