søndag 10. august 2014

Feriehandel

Vi har vært i deilige Danmark og hatt noen late sommerdager.
Og det har blitt litt påfyll i garnlageret selv om jeg bevisst prøvde å unngå å oppsøke så mange garn- og stoffbutikker. Jeg har ikke akkurat behov for mer materiale, hverken stoff eller garn egentlig, men det er jo så mye som frister :)

Lett Lopi og Kauni til to kofter. Lett Lopi fra Byens Garngalleri i Rønde, Kauni fra Birn & Bagger Garn Og Strik i Ebeltoft.

Genser Byens Garngalleri, Rønde. Skal nok strikkes litt lengre.

Lekker topp fra BC garn, kjøpt i Garnværkstedet, Skødstrup
Garnværkstedet, Skødstrup: En ganske liten butikk i en bakgård i et tettsted utenfor Århus. Stort utvalg til tross for lite areale. Stort sett var det satt fram ett nøste av hver farge og resten av garnet var på lageret.

Birn & Bagger Garn Og Strik, Ebeltoft: Har flyttet til nye lokaler siden sist jeg var der og var mye hyggeligere nå synes jeg. Har bra utvalg av garn bl.a Kauni.

Byens Garngalleri, Rønde: Ny butikk siden sist jeg var der. Forhandler Lana Grossa garn og Lopi garn. En nydelig butikk med mange fristelser og tilbud og med en veldig hjelpsom og hyggelig innehaver. 

Men nå har jeg så utrolig mange planer at det blir vanskelig å prioritere rekkefølgen. Men først må jeg prøve å få fullført noe av det jeg holder på med!!!

1 kommentar:

  1. Å komme hjem med favnen full selv om man egentlig ikke hadde planer om å øke lageret, ja den kan jeg nikke gjenkjennende til. Akkurat nå har jeg så mange planer at jeg gjerne skulle hatt et sett med ekstra ermer for å få jobbet med flere ting på en gang. Prioritering er vanskelig. Har 2 kofter på pinnene, i tillegg til pausestrikk - når jeg blir lei av mønster + et ukjent antall i kø.... Ja helst hadde jeg vel gjerne kunnet strikke hele dagen. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...