tirsdag 17. mars 2015

Strikke - håndarbeids - utfordring

Dag 1:
Jeg har blitt utfordret til å vise fram håndarbeid jeg har strikket eller laget i en facebook-utfordring. Jeg har derfor laget meg en "gnist by Gitte Bettina Lauridsen - gruppe" på facebook. Det er noe jeg har vurdert lenge, men har hatt mange motforestillinger mot også. Nå passet det bra å gjøre det, så slipper alle mine ingeniør-kolleger, eks-kjærester, tidligere medstudenter, foreldrene til barna's klassekamerater osv. å se det jeg poster av håndarbeid-/strikke-prosjekter. 

Hva er vel mer naturlig å vise fram enn noen smykker fra den tiden epla-butikken min - gnist - var åpen (den har vært i ferie-modus noen år nå...). Det er jo fra den tiden gnist navnet oppsto - butikken måtte jo ha et navn...







Så vidt jeg husker er det Kim Bjørvig med butikken Kimmelinessmykker som har laget den nydelige fimo-rosen. Hun er en mester på fimo og sølv. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...