tirsdag 16. juni 2015

Prøvebukse


Jeg har sydd meg en prøvebukse til syalongen i facebook-gruppa Voksne sygale. Det er en sigarett-bukse også kalt blyant-bukse, med glidelås i den ene siden, innsnitt bak og høyt liv. Dette er den buksefasongen som er mest 50-talls stil på synes jeg og jeg har alltid likt denne fasongen godt. 

Jeg sydde den i et ganske kjedelig grått stoff jeg hadde liggende for å teste ut mønsteret. Og etter mange justeringer, ble jeg ganske fornøyd. Nå har jeg fått overført alle endringene til mønsteret mitt og er ganske lysten på å prøve å sy den i et annet stoff. Jeg innser at jeg har utrolig mye stoff til kjoler og skjørt, men nesten ikke noe som kan passe til denne typen bukse. Men jeg har jo noen planer, jeg håper bare at jeg skal få tid til å gjennomføre de (eller noen av de), så følg med :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...