søndag 4. oktober 2015

Minibragd i tradisjonsfarger


Jeg ble tidligere i denne uka ferdig med denne Minibragd kofta. Den er strikket i største størrelse i mønsteret - 12 år, og i garnsortene Sisu fra Sandnesgarn og Drops fabel. Hadde lyst til å prøve meg på en mørk variant denne gangen og er ganske fornøyd. Synes det ble veldig tradisjonell og kunne godt tenkt meg denne i disse fargene til meg selv. Med en småblomstrete kjole til :)


Nå jobbes det med å få mønsteret ferdig. Det blir fra 4 - 12 år, strikkefasthet 27 og strikket nedefra og opp siden jeg synes det blir finest på dette mønsteret. Det er mønster på både genser og jakke og med flere alternative border, så det er et litt vanskelig mønster å skrive synes jeg. Og det tar tid...

Men her kan man mikse ulike border og virkelig leke seg med farger



4 kommentarer:

  1. Skikkelig flott Gitte.
    Du er så flink.
    Vet det er vanskelig å få skrevet ned en oppskrift.
    Alt skal være på plass og enkelt å forstå. Idiotsikkert ligsom........
    Ha en riktig fin søndag.

    SvarSlett
  2. Lekker denne , du er flink,hilsen Beth

    SvarSlett
  3. Veldig fin. Veldig fin blanding av farger. Kunne godt tenkt meg den i voksen størrelse.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...