søndag 27. desember 2015

Julepresang-strikking ala 2015

Her er noen av julepresangene jeg strikket til jul i år



Russesokker med Kari Traa lignende mønster har jeg fått litt dilla på å strikke. De er ganske kjappe å strikke og så er det så gøy å prøve ut ulike fargekombinasjoner. Og så har de faktisk god fasong og passform.

Tovede Marius votter er vel den store gave-strikke-dillen denne julen. Jeg strikket tre par rett før julefeiringen startet. Kjappe å strikke og fine presanger å gi bort. Fasongen er også veldig god på. De er smal i fasongen og veldig lette, myke og gode.

Har også strikket en dress i str 64/74 cm til lille Elias som jeg er tante til. Mønster fra Drops, rillestrikket i dobbelt garn. Gøy å se at den passet perfekt :)

2 kommentarer:

  1. Oi, her var det mye flott strikk! Ha en herlig romjul, Happy Knitting!

    SvarSlett
  2. Mye fine gaver her😊. Jeg skal snart prøve meg på Kari Traa sokkene! God romjul😀

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...