fredag 25. desember 2015

Romjuls-sysler

På julaften, da jeg endelig var ferdig med alle presangene, fant jeg frem en stor stabel med bøker om lappeteknikk. En av romjuls-syslene mine er å bestemme meg for hvilket teppe jeg vil sy av pappa's gamle skjorter. Det skal være noe enkelt og gjennomførbart.



I dag har jeg sneket meg opp før alle andre (ikke noe uvanlig egentlig) og kikket i alle disse bøkene og surfet på nettet. Jeg har laget meg en tavle på Pinterest med de ideene som er mest aktuelle. Jeg håper å få utnyttet skjortene maksimalt og ønsker å lage tepper til flere i familien. Men vanskelig å se for seg helt hvordan dette blir og hvor mye jeg har stoff til. Men jeg må bare få begynt. Nå har jeg funnet fram skjortene og saksen :-)




Ååå, det er så gøy å ha fri og ha god tid til å starte på nye prosjekter. God romjul til dere alle :)

1 kommentar:

  1. Blir spennende å se hvordan det blir😊. Kos deg med puslerier nå i romjula😃

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...