søndag 7. mai 2017

Mønster på GromP - GromPoncho

Jeg elsker denne ponchoen og er veldig fornøyd med resultatet. Har lyst å lage en til voksen også, til meg selv, strikket i Tinde pelsull. Men det blir kanskje først til høsten... Sliter litt med motivasjonen til å lage flere mønstre akkurat nå. Det er jo mange timer foran pc'en som ikke nødvendigvis er så veldig morsomt - og jeg jobber med data og kompliserte problemstillinger hele dagen på jobb, så når jeg kommer hjem er jeg ganske kjørt i huet... Men strikking er jeg motivert for! Først og fremst egostrikk, det er det som er morsomst :) Men jeg har noen små jeg skal strikke til også :)

Men nå er altså mønsteret ute, les gjerne mer her på Ravelry :)
Du kan også kjøpe alle mønstrene i Grom-serien til barn samlet her.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...