mandag 5. juni 2017

Min rosa Telja

Jeg falt pladask for mønsteret Telja. 
Det er noe magisk med dette mønsteret, enkelt og samtidig innbyr det til spennende bruk av farger. Og designeren Jennifer Steingass bruker så herlige melerte farger.


Dessverre er det umulig å kjøpe dette garnet her i Norge, men jeg fant ut at Pan fra Telespinn var et bra alternativ. Glansfullt garn i fine farger, der en del av de er melerte. Jeg valgte meg den nydelige melerte rosafargen, siden det er på tide å strikke noe i vår-farger. Garnet er passe glatt og glir godt når man strikker, så det var utrolig deilig å strikke med. Absolutt et bra alternativ til Lettlopi, som jeg elsker resultatet av, men som oppleves som veldig trått å strikke med.

Fortsatt God Pinse :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...